Előzetes moderáció
2010. október 07. írta: térfél

Előzetes moderáció

A hozzászólásom vagy megjelenik, vagy nem... ej, de kis turpisság ez! Jelentem, terjedőben van...

Mint a politika... ha akarom - elmondhatod, ha nem akarom - nem veszek tudomást mondanivalódról, ahogyan rólad sem. Nem vagy te itt valaki!... nem vagy te itt semmi, az én véleményemen kívül levő dolgok nem is létezhetnek - csak és kizárólag én tudhatom és terjeszthetem a tutit. Mert én vagyok a Jani!

Kiváló terep erre a net, a TV és az írott sajtó, no meg a rádió. Nincs visszabeszélés! Áradnak a szavak, a képek és kész - visszajelzésre lehetőség nincs. Kapod, amit kapsz - neked pedig kuss! Vagy veszed, vagy nem...

Erre fel... kitalálódik ez a blogosdi szféra. A gép undorítósága mellett egyik előnye az, hogy olyan emberek is bepötyöghetik mondanivalóikat, akiket amúgy senki nem hallgatna meg. Kibeszélhet magából akármit - amihez csak kedve támadt. És néha előfordulhat az is, hogy valaki elolvasván és megértvén mondókáját, kedvet érez választ írni arra... Ennyi a normális eset. A nem normális pedig az, hogy ha előzetesen moderálnak - mint az előbb - és már nem első esetben - vettem zokon. Igen, zokon veszem, mert nem az anyádat szidtam, hanem értelmesen és illedelmes stílusban hozzátettem a tapasztalatot, ami a munkanélküli lét valódiságát sokkal jobban leírja, mint ahogyan te gondolod pszichológiai tanulmányaid alapján. A stresszoldással pedig nem megyünk semmire. A stressz kiváltó okait kell eltakarítani a közéletből, nem pedig az embert, aki már alig bírja a nyomást.

Vörös iszap ügyben is moderálnak, mert milyen dolog már leírni azt, hogy jelen esetben nem a felelősökkel kell bajlódni és arról tájékoztatni mindenütt, (már ami a híradásokat illeti) hanem a kár megtérítését kell azonnal megkezdeni és ha magától nem megy a temérdek szürkeállománynak, akkor a köznek kell azt harsogva követelnie. Mert csókolom, itt vétlen embereknek okoztak kárt - akkorát, ami az egész életükre van kihatással. És ha nálam az okt. 1-jén (péntek) felfedett nem fizetést, okt. 4.-én (hétfőn) papírra vésik, ami szerdán landol a postaládában és kérik a késedelmi pótlékot okt.15-ig 138Ft-nyi összegben? No akkor jogos a felháborodás, hogy a tetves és dúsgazdag multi állja a károsultak összes igényét, ami az életben maradásuknak feltétele. Ahogy én is jogosan követelem a munka lehetőségét és nem a stressz oldásának módszereire vagyok kíváncsi.

Hadd írjam már le! Azt gondolná az ember, hogy túl esünk végre ezen a játékon, amit 1-2 éves korában élvez a gyerek: hogy hova tűnik el az apu? és honnan kerül elő a feje megint? - amikor csak a pelussal takarja el az arcát...

Emberek! Nőljetek már ki ebből a dedós korból! Attól, hogy nem beszélünk - nem írunk valamiről, vagy ellenkezőleg: nagyon is sokat beszélünk félre, és írunk felesleges dolgokról - attól még a való valóság marad, a tények meg önmagukért beszélnek.

Ennyire nem lehet idióta a társadalmunk... ébresztőőőőőőőőőőőőő!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr672353071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása