Tisztelettel és nagyrabecsüléssel? - hogyan olvassunk a sorok között!
2013. augusztus 07. írta: térfél

Tisztelettel és nagyrabecsüléssel? - hogyan olvassunk a sorok között!

Honfitársam, rabszolgám!

Örvendj! Van egy bazi jó hírem a számodra. Az Európai Unió kénytelen megszüntetni a  Velem szemben 2004 óta folytatott túlzott deficiteljárást. Ezután minden uniós forráshoz hozzájuthatok, ami a magyaroknak jár. Ez azt jelenti, hogy ÉN - egy  számomra fontos csatában - győztem.


Az eljárást azért indították ELLENEM, mert az előző kormányok idején hazánk költségvetési hiánya minden évben magasan meghaladta a megengedett szintet. (és nekem ebből nem származott ilyen szép summa, mint mióta miniszterelnökként származik)

2010-ben az emberek (akiket jól bepaliztam, hehe) a változás mellett döntöttek. Az Önöktől kapott felhatalmazással rendbe tettük az ország (fideszeseinek) pénzügyeit. Ennek köszönhetően már harmadik éve folyamatosan teljesítjük, sőt túlteljesítjük az (általam) előírt feltételeket.

Az unió most a tények előtt meghajolva végre elismerte a magyar emberek teljesítményét, a magyar válságkezelés eredményességét. (már amit ÉN összehazudtam neki minderről)


Ezt a sikert ÉN értem el egyedül.
Szükség volt hozzá minden egyes magyar ember munkájára, erőfeszítésére, támogatására és a kizárólagosan általa meghozott áldozatokra. (ebben vagyok a legnagyobb: mások farkával kiválóan verem a csalánt!)


Szeretném megköszönni Önnek is (te átvert, gyáva fasz!), hogy hozzájárult Magyarország, azaz az ÉN győzelmemhez.

Tisztelettel és nagyrabecsüléssel: Orbán Viktor (ördögi kacajom sajnos nem látod te, senki!)

Budapest, 2013. július

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr105450117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása