Én Tétényi Évával vagyok!
2011. április 01. írta: térfél

Én Tétényi Évával vagyok!

Esztergom (amit ott a fidesz művel?!) országos probléma ugyanis... jól beszél a polgármester asszony (ugye? ha egy nő kinyitja a száját - egész mást mond, mint a férfi politikuss, és itt nem Szili Katalin félékre gondolok)!

A fidesz fenegyereke(i) leszerepelt - végleg. Ez önmagában nem lenne csoda sem, meglepetés sem, semmi nem lenne, hiszen 23. éve szerepel a fidesz - mióta csak megalakult, és szerepeit úgy játssza minden kis pajtása, ahogyan azt a főrendező előírta számukra.

Nekem a könyökömön jönnek ki, csak most már állandó jelleggel, hiszen elapaszthatatlanul folyik a fidesz tahóság.

 

Esztergom, ezért országos probléma, mert tök mindegy hol leledzik fideszes kiskirály - ott ő uralkodni vágyik és nem a közt szolgálni. Ezt is nagyon jól mondta Tétényi Éva, hogy nem csak Esztergom polgárai, de egész Magyarország népe az, akinek ló... t kíván a fidesz. Most már nem fű alatt - a fidesz politikát megalapozó aljas tudósok segedelmével útnak indított pozitív pszichológiát nyomatják a gyanútlan emberek agyába, hanem...

Hanem teljes nyíltsággal közlik velünk, hogy nem számítunk semmit.

Tudatják, és tudomásul vételre ajánlják, hogy elnyomásuk áldozatainak tekintenek bennünket, semmibe néznek embert és bármely törvényt.

Most néztem épp az Új Magyarország Fejlesztési Tervét (hogy folytathassam az eus pénzek és pályázatok átveréseire való rácsodálkozásomat) - amelyet (szinte biztos vagyok benne), hogy átírtak, amikor Orbán a disznóólról beszélt - nagyon az ő szavuk járása van benne... de, ez is ki fog derülni, ahogyan minden - ha nem előbb, akkor utóbb. Mostanra, a magában némi becsületet fellelő újságíró, témához értő szakember ... egyre inkább veszi magának a bátorságot, hogy leadja a figyelmeztető jelzéseket, és az IGAZSÁGOT képes kommunikálni - megvezetés, és altatás helyett.

Mert hogy baromi nagy szarban vagyunk!

Nem fárasztok senkit az ÚMFT álszent oldalaival, de az előző - tagállammá válásunk éveit lezáró 2004-2006-os időszak "eredményeivel" igen:

Mert hogy: az intézményrendszer különböző szintjei közötti kommunikáció hiányos,
▪ a végrehajtás bizonytalan,
▪ a korábbi programok tapasztalatai feldolgozatlanok,
▪ a hatásmechanizmusok ismeretlenek.

Tetszünk ezt érteni? Kihajítottak néhány ezer milliárdot (1.350)... és még csak annyi sem történt meg (a disznóólban ganyézó szerint), hogy a milliárdok hatásait - landolási helyeit "ismernék"... JUJ! Ha engem kérdeznének, tudnám pedig sorolni, hogy ott van az a posták projektoraiban, a felhúzott és azóta többször tulajt váltott wellness szállókban, a kákávésok vezéreinek palotáiban, és terepjáróiban, a Lázárok és egyéb "valakik" bankszámláin félretéve a gyerekeik számára, netán Svájc, the USA vagy csak Ausztria bankjaiban és menőnek mondott üzleteiben, egy kis kiruccanásban valamelyik paradicsomi szigetvilág szépségein "megpihenve"... a golfpályákon, a foci VB-n, és amit csak tetszenek hallani, hogy lehetséges - a szegény magyarországi politikai üldözötteknek. (köpni kell...)

Tud erről az EU?

Lehetséges volna, hogy a nagyon szigorú szabályokat (pályáztatások során tűnnek el ezek a pénzek) Magyarország nem tartja be?! Hogy hagyná azt az EU - kérdés nélkül - mik a program tapasztalatai?... én ezt nem hiszem, nem akarnám elhinni

- de valami nem stimmel!

Előszó
Magyarország történelmi esély előtt áll. 2007 és 2013 között 22,4 milliárd eurós uniós támogatásban
részesül, hogy felzárkózhasson a fejlett országokhoz. Ez uniós adófizetők pénze,
amely a vidékfejlesztési támogatásokkal együtt közel 8000 milliárd forint.
E hatalmas öszszeg
sikeres felhasználásával megerősíthetjük meglévő adottságainkat, és felszámolhatjuk
azokat az akadályokat, amelyek visszahúzó-erőként gátolták fejlődésünket. Néhány éven belül
soha nem látott mértékben növekedhet a gazdaság, ha megtaláljuk versenytársainkra figyelve
saját kitörési pontjainkat. A legtehetségesebbek kiugró teljesítménye közös jólétünk
feltétele. Ha támogatjuk a társadalom megújulását, bővülni fog a foglalkoztatottak száma
és számottevő mértékben csökken a szegénység.
Egyre többen lesznek képesek arra,
hogy előbbre lépjenek, és saját jövedelmükből tartsák el családjukat. (
itt röhögés) A méltányos közteherviselés (itt sírás)
pedig megteremti majd a forrásokat arra, hogy az öngondoskodásra képtelenek számára
a szolidáris társadalom méltányos életfeltételeket biztosítson
. Ha összefogunk,
sikerülni
fog!

Na? Kinek a stílusát idézi ez az előszó?... segítségül kiemeltem, aláhúztam, sírtam-ríttam, röhögtem -de persze kínomban.

... és azért furcsa nekem, mert hát... ez az Új MFT nem mai gyerek ám! Ez már rajta van az ország szerte látható plakátokon, hiszen 2007-től már folyamatban van az "Új" fejlődésünk... az arra adott iszonyat mennyiségű támogatás az EU-tól... tehát, én a helyükben utána is néztem volna, most és itt a soros elnökség idején, hogy vajon mi a faszt csinál az a tagállam, amelyiknek a foglalkoztatás a legfőbb célja... de valahogy, csak a kényszermunkánál tart 2011.január 1-el indulóan. Én már megnéztem volna, hogy milyenek itten a bérek? Milyenek egyáltalán az emberek életszínvonala?

És főként figyelnék arra, hogy vajon mennyire elégedett állampolgárok lakják e medencét?

Csakhogy én nem vagyok az EU!

ÉN csak egy ember vagyok, akinek a kormány, a kormánypárt bármelyik tagja maximum a középső ujját tudja felemelni, amennyiben számon szeretném kérni az ő tevékenységét, amit az ország érdekében végez....

TEhát, igaza van Tétényi Évának, amikor tiltakozásra hív és gyalog vágnak neki a Hősök terének. És igaza van a szakszervezeteknek (ha mégoly nagy késésben is vannak), hogy a dolgozó embereket április 9-én ott szeretné látni, amennyiben elégedetlenek a bérükkel...

Hát én nagyon! Én mindennel elégedetlen vagyok, és igen! Szándékomban áll nem a családot megőrjíteni vele, nem a szomszéddal siránkozni csupán, nem a sorstársakkal hőbörögni valami eldugott helyen... hanem, hanem szándékomban áll sztrájkok tömegével, ha kell - tiltakozni az elnyomás és ellehetetlenítésem ellen. Én (is) élni akarok - és nem megdögleni vagy szolgálni a fideszt, a meggyeseket, a kormányt, és főleg nem egy diktátori hajlamokkal bíró szerencsétlen töketlen hazug miniszterelnököt...

Mert nem! Én ezeknél sokkal többet érdemlek... és hajaj, de mennyien vagyunk így...

Viszlát a téren!

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr22791847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

columbus 2011.04.04. 11:49:27

Kedves Térfél! Régóta olvasom a blogjaidat. Kedvencem vagy! Mindenben tök igazad van, én Zala megyében lakom, de itt se jobb a helyzet. Április 9.-én szeretnék menni Budapestre a tüntetésre.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.04.04. 22:13:16

@columbus: hu! - ez meglepett! és baromi jól esett, köszönöm szépen :)! Azt gondolom, hogy sokan (és még annál is többen) érzünk hasonlóan, de olyan mélyen elidegenítettek lettünk egymástól (mi érző hétköznapi emberek), hogy szinte semmi lehetőség nem maradt arra, hogy a valós problémákkal törődhessünk. Ezért is gondolom azt, hogy nyíltan ki kell mondani mindent, ami hátráltatja az életünk legegyszerűbb, de EMBERI MÓDON VALÓ MEGÉLÉSÉT. És ha tiltakozni kell az elnyomásunk ellen, akkor muszáj odamennünk, ahol erre mód és alkalom nyílik. Látod, most már egyre több kompetens ember is látja ezt, és civilizált módon lehetőséget is ad pl. ez a szombati tüntetés is. Én is felülök a vonatra és megyek, de vannak városok, ahol a szakszervezetek buszokat is indítanak... érdemes utánajárni, hátha Zala megye ilyen (jó) hely. (Heves megye nem jó hely :( - azt tudom - itt csak még jobban szétszakítják az embereket egymástól)... Tüntessünk! Másként nem hallják meg a nép szavát sajnos - ezért kell megmutatni magunkat, hogy milyen sokan vagyunk.

columbus 2011.04.05. 08:54:15

Kedves Térfél! Valóban indulnak buszok Zalából, de nem férünk be, ennek ellenére megy a szervezkedés, úgy néz ki lesz egy "potya autó", amivel feljutunk április 9.-én. 220 km-re lakunk. Nem tudom van-e valami privát email címed, ahol levelezhetnénk? Enyém: valaki2@freemail.hu
Október óta szervezkedek itt a városunkban, valami munkanélküli érdekképviselet létrehozásáért. A szakszervezet passzolt a civilekhez, a civilek legszívesebben vissza a szakszervezethez...még folyamatban a dolog, lehet ez ügyben is tudnánk értekezni. Tapasztalataim, hogy NEM véletlen, hogy nincsenek ilyen szervezetek, annyi az "ellenlábas", hogy nem is akarják, hogy megalakuljunk. Ennek ellenére én sem adtam azért fel!! Jó lesz ez a szombati tüntetés, de igazából mindenkinek a saját városában kellene rendet tenni. Nálunk 3600 a regisztrált munkanélküli, vagyis ennél biztos többen vagyunk, közmunkában egész évben dolgozhat 900 ember, ebből 821 a négy órás= 30 ezerért! A városvezetés szerint ez nagyon frankó, mindenki örüljön, én viszont siralmasnak látom a helyzetet!!

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.04.05. 16:24:32

@columbus: No, igen! A közfoglalkoztatás nem csak törvénysértő - mert nem veszi figyelembe az alapvető emberi jogokat (munkához, egészséghez, egyenlő munka- egyenlő bér stb.), hanem olyannyira megalázó és kilátástalan helyzetbe sodorja az amúgy is segítségre szorulót, hogy ezt NEM ÉSZRE VENNI?! - kizárólag annyit tesz, mint SZÁNDÉKOSAN halál felé segíteni emberek százezreit. Mindezt "hivatalos" formában végrehajtva: cstrtk.freeblog.hu/archives/2011/03/31/Kozmunka_pogrom_program_-_kozerthetoen/

Fogjunk össze! Valóban nincs érdekvédelem... azoknak nincs, akiknek a legjobban kellene. Ezért csak hibáztatni lehet az óriásminisztérium vezetőjét, a törvényalkotókat és a helyi végrehajtókat, de képviselni a választópolgár érdekeit - ugyanezek - nem szokták. Nekünk, magunknak kell, örülnék, ha segíteni tudnánk egymásnak! És persze fel kell hívni a figyelmét a jó erkölcsét megőrizni tudó, de mégis kompetens személyeknek... ezt nem tudom még, hol találok olyanokat :(
süti beállítások módosítása