Klasszikus bejegyzés
2012. december 05. írta: térfél

Klasszikus bejegyzés

A cím lényegtelen, megjött a TÉNY nevű fos... ezzel fogadott ugyanis az én két nyuggerem: "azt hittem valami olvasnivaló - erre kiderült, hogy csak klotyóra" (való).

Na, majd én nekiesek gondoltam, és már a levesnél szétröhögtem az agyam, azaz a címlap észak-keleti sarkánál: LELEPLEZÉS!

Kicsit lejjebb Görbicz képe, aztán lapozás... és máris elértem a lényeghez: "Tisztelt Civil Társaink!" - ezt gyorsolvasással át is ugrottam, és mentem tovább, hogy "mi vezetett a férjem halálához" - még egy ugrás... egészen az 5. oldalig, ahol aztán Budai Mihály, 68 éves vállalkozó, Puskás Nikolett, 28 éves pedagógiai asszisztens és Gál Csaba, 26 éves táj- és környezetkutató geográfus (nagy T-vel) ... sejtjük miért pont e három név, szóval újabb nyálazás... és akkor! Rám ordít, hogy "VÉGTÖRLESZTÉSSEL TÖRT KI A HITELCSAPDÁBÓL A SZÖGI HÁZASPÁR!!! - majdnem félre nyeltem az utsó kanál leveskémet, de aztán lapoztam, és lááááááááááááááám, a hős Patakypszilon attilának ad erőt a BÉKEMENET, Dolhay meg csak statiszta lehet.... tehát jöhet a sonkás tészta!

Csakhogy előtte a frász jön rám, mert megint ott van nagyonnagyonnagyonNAGYlacika - huss! ...még egy csöcsösre vett Görbicz, és eljutottunk a felháborodásomig, hogy már aztán elég lesz ebből: az ORSZÁGOS KÉKTÚRA, hogy a fenébe került ide - ráadásul a füzéri várral? -osztán' eszembe jutott a bayerzsóti televíziós buktája - hát így.

És ekkor visszalestem a "Kicsoda Bajnai Gordon?" kérdést feltevőhöz - a CÖF alapítója és szóvivője titulus biszke tulajdonosához: FRICZ TAMÁSHOZ  (én még erről a fazonról soha nem hallottam, életemben nem láttam eléggé rút képét sem)

De majd most! : Kicsoda Fricz Tamás?

Íme:

"Még nincs ilyen szócikk.
Ha létre akarod hozni a(z) „Fricz Tamás” lapot, csak gépeld be a szövegét a lenti szövegdobozba. Ha kész vagy, az „Előnézet megtekintése” gombbal ellenőrizheted, hogy úgy fog-e kinézni, ahogy szeretnéd, és a „Lap mentése” gombbal tudod elmenteni."

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr684949573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása