Hazudj még nekem!
2012. augusztus 15. írta: térfél

Hazudj még nekem!

Már megint levelet hoz a pósta... a miniszterelnök szólni kíván hozzám - OMG!

Minek?! - ha azonnal a Republic száma ugrik be ilyenkor: " hazudj még nekem..."

- no, de itt van a mi betegünk legújabb hasmenése - egyenesen a facebookról - ott már dőlnek a röhögéstől.

195871_426910110694532_612962901_n.jpg

Olvasson hát a tisztelt állampolgár és hangosan csapja hozzá, amit gondol közben:

  1. tudod mikor lennék megtisztelve? - ha emberi életet hagynál élni!
  2. kormány? - ez egy rakás szar!
  3. teheti biztonságosabbá? - elegem van a feltételes módotokból, mert még soha semmi nem valósult meg belőle egyszer, másodszor: milyen biztonságról beszélsz? - ami most van az nem biztonság... tehát semmiképp nem lehet fokozni!
  4. basszus! Ebben én megint nem vagyok érintett!
  5. tudod szivi, én baromi tartósan nem tudok elhelyezkedni, de eleddig soha -- senki nem mondta, hogy azért nem foglalkoztatna, mert a munkáltatói járulékai nincsenek még megfelezve! Ellenben találtam egy ilyen adószakértői oldalt, ami éppen téged elemez... nesze! itt van a 10 pontod... én ugyan nem vagyok gazdasági szakértő, hiába is akarnál nekem magyarázni!
  6. Mit szálltunk mi szembe az európai válsággal? - a magunkéval sem tudsz mit kezdeni, te szerencsétlen!
  7. Kit mentettél te ki a devizahitelből? - nem győzted adósságba kergetni a fiatalokat már első kormányod idején is csak a bankokhoz küldözgetted őket, hogy eladósodjanak.... szép szavaiddal, de örökre!
  8. rezsiköltséget befagyi, mi? - nem vagy öcsém normális! Most olvastam, hogy minálunk 1köbméter vízért hetes-száz forintot kell fizetni 2012. jan. 1 óta ,az áram és a gáz? - szerinted az ingyen van, mi? Most emlegessem fel, hogy  a kéményseprő 5 perc alatt mennyit visz el a semmiért cserébe?
  9. micsináltál te a nyugdíjakkal? - te utolsó szemét, hazug, lopós kretén!
  10. mit csökkentettél? mit emeltél? tudod te egyáltalán, hogy kit, mi érdekel ebben a kibaszott országban? Szarok én az eladósodásra, amikor te és a pajtásaid havonta milliókat zsebeltek be, nekem meg havi 22800Ft-ot van pofád még csak kimondani is, hogy "segélyként" adsz.... ÉHEZIK AZ ORSZÁG FELE, TE NYOMORULT!
  11. Magyarország "jobban teljesít", mint.... neked ez teljesítmény? - hát édes öregem téged vagy nagyon rohadtul átvágnak, vagy nagyon rohadtul beteg az elméd - válassz a kettő közül, mert mi, itthon ezt ismerjük ... el. Nem a Matolcsyt, és őfőkreténséged (bármennyire is vágynál rá - lehetetlen!) Figyeljé csak ide!

– Egyszerűen nem igaz, hogy a magyar adatok illeszkednek az uniós trendbe. Az EU teljesítménye valóban gyenge, de olyan mértékű visszaesés, mint amilyen nálunk van, nem tapasztalható – jelentette ki Mellár Tamás közgazdász, egyetemi tanár.

Mondd azt, hogy sohase féljek!
Mondd azt, a tűz el nem éget!
Mondd azt, hogy semmi se fájhat!
Mondd azt, hogy vársz, míg megtalállak!
Hazudj még nekem!

Róna Péter közgazdász annyit mondott a szaktárca kommentárjára, hogy a csúsztatás magasiskolája. Szerinte a tegnapi adatok egyértelműen bizonyítják, hogy nem az történt, amit Matolcsy gazdasági programja ígért. „Ilyenkor az a szokás, hogy a miniszter veszi a kalapját” – mondta. Matolcsy anno nem azt ígérte, hogy a magyar GDP illeszkedik az uniós trendbe, hanem, hogy túlszárnyalja azt.

Mondd azt, hogy ezerszer élek!
Akkor is értesz, ha nem beszélek!
Mondd azt, hogy senki se bánthat!
A sötétben, senki se láthat!
Hazudj még nekem!

Békesi László közgazdász, egyetemi tanár szerint nemcsak az EU-tól szakadunk le, hanem – ami még nagyobb baj – a régiótól is. Ráadásul az, amikor egy erősödő recesszióban nő az infláció, egyértelmű bizonyítéka az elhibázott gazdaságpolitikának. Semmi sem indokolja a fogyasztói árak felpörgését azon kívül, hogy az egyensúly javítását a növekedést mérséklő eszközökkel érte el a kormány, illetve hogy gyenge a gazdaság versenyképessége – mondta.

Mondd azt, hogy igaz volt minden!
Minden szó, amit elhittem!
Meleget hozz, hogyha fázom!
Szeress úgy, ahogy kívánom!
Hazudj még nekem!

Mellár Tamás kijelentette: új gazdaságpolitikára van szükség. Olyanra, amely őszintén számot vet azzal, hogy valójában milyen típusú válságban van az ország, és azt kezeli, nem pedig egy nem létezőt. Magyarországon ugyanis nem konjunkturális, hanem sokkal inkább szerkezeti válság van. Mint mondta, a 300 milliárd forintos munkahelyvédelmi akcióterv sem lesz eredményes, mert a cégeknek alapvetően nem az a bajuk, hogy drága a munkaerő, hanem az, hogy nincs piac, nincs tőke és nincsenek versenyképes termékek. A pénzt tehát arra kellene költeni, hogy helyzetbe hozzák a vidéket, rendbe tegyék a termelési láncot, levegőt kapjanak a kis- és középvállalkozások, és kiderüljön, mi a gond a kínálati oldalon – mondta.

Tudod mit, Orbán? - elmész te a p... a patikába - orvosodhoz és gyógyszerészedhez - HAGYJ ENGEM BÉKÉN!

NE ÍROGASS NEKEM, MERT ZAKLATÁSNAK VESZEM!

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr854713951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása