igen szubjektív
2011. december 26. írta: térfél

igen szubjektív

Elképesztő évem van... én vagyok az, aki elképed az újabb és újabb történéseken, mert már régóta képtelen vagyok az életem irányítására. Jaja, én már csak ilyen kis béna vagyok, hogy azt kell fontolgassam mikor és hol is kérjek menedékjogot a fidesz politikai üldöztetése elől.

Úgy áll a helyzet, hogy törvényei kapcsán megszűnik mindjárt a magyar állampolgárságom, hiszen én a Magyar Köztársaság polgáraként (NÉP) láttam meg a napvilágot, amelyből eddig csak a népet hanyagolta a mindenkori hatalom, de fityiszék óta már új államforma felé haladunk... és nem lesz nekünk olyanunk, mert nem tudjuk megnevezni azt. Diktatúra a XXI. században? - olyan ciki lenne leírni... például Schmitt titulusa is mi lesz január egytől? Minek lesz vajon az elnöke a köztársasági elnök, ha nincs is olyan?

Szubjektív nagyon, hogy miként élhetek én ebben az országban, ha nem tekintenek állampolgárnak... igazán csak nekem fáj, és mivel törvényileg, és jogilag az ég adta világon semmi nem vonatkozik arra, aki nincs... mert nem számít ebben az országban semminek, (ha nem vagy fityiszes), szóval... itt a végén Lázár Tahó Jankónak mégis csak igaza lesz és a fideszkormány is úgy intézi az ország vezetését, hogy rajtuk kívül ne legyen más látható, és hallható Magyarországon, aminek államformája olyan ciki, hogy ki sem lehet azt mondani.

Néma gyereknek az anyja sem érti a szavát, hát még az apja, aki eleve senkinek tart...

Na, kábé így megynek az dolgok itt - Európa közepén és mostanság.

Itt bénázunk a nagy átverések kellős közepén, és nyugodtan éhen is dögölhet bárki, aki a valóságot előbbre tartja a vetített, és Platon barlangjára hajazó magyar élet folyásának láttán... Ki kéne talán mászni onnan a setétből! Mert nem jó az, ha árnyképeket nézegettetnek a felvilágosul emberrel, aki nem rabszolgának született eleve. Én már koromnál fogva sem lehetek egy orbáni pöcs bandának a csicskája, mert nem setétben nevelkedtem, mint ahogy azt ők gondolni vélik.

Nézzük ezt a bűn ronda épületet! - én még nem láttam a filmet, csak olvastam az 1984-et, de mikor megláttam a budapesti prérin emelt börtön szerű kockaság ridegségét, rögtön az elnyomó rendszer jutott eszembe (nem először az elmúlt másfél évben). Ez a szarság azonnal érthetővé tette számomra, hogy mitől is lehet olyan undorító a közmédia, hogy azt nem is lehet nézni többé - kell valakinek egy készülék? ócsón megszámítom neki, ha olyan hülye, hogy lesni akarná a vetítést :).

Tessék nézni ezt a visszatükröződő tájat... a belem kifordulna, ha nekem naponta ide kéne járnom dolgozni - akkora romboló erőt képvisel maga a környék, és a belé helyezett monstrum gusztustalan megjelenése, hogy az ember legcsodálatosabb sajátossága azonnal megsemmisül itt: az esztétikai érzékre gondolok... az szenved  maradandó sérülést. És az üvegfalon túl tébláboló "személy és vagyonőrök" okozta nihil még riasztóbb az emberi fajra. Fizikailag rosszul vagyok a ténytől, hogy embereknek azért adnak fizetést, hogy álljanak bizonyos épületekben, és bámuljanak ki a fejükből... És kérem, megteszik ezt! Nem is kevesen vannak ott, hogy hó végén bankszámlájukra érkezett pénzről sms-ben kapjanak üzenetet... áll az ember hónap számra... és bámul... les ki a lukon és vizslatja a többi embert. Ez már maga a "mankind" megcsúfolása! (Pintér nevű egyén pedig ebből szerzett vagyont, amit pénzben mér)

Ezt a táblát, azóta sem bírtam feldolgozni. Nem tudom ki írta rá azt, hogy "Köszönjük nektek!" - mert nagyon nem mindegy, mit is akart ezzel mondani? Ha azt, hogy számára az éhségsztrájkolók miatt lezárt "A" portáról el kell jutnia a "B"-ig, ami legalább 30m-el odébb van, és ezt nehezményezi az illető - megköszönve a szenvedést, hát akkor agyilag zokni már az ember, ebben a gusztustalan világban. Ha viszont azt köszöni meg és épp ezen a táblán, hogy helyette mások éheznek az miatt, hogy ő bejár ebbe az okádék helyre gusztustalan emberek közé hazudozni, hogy abból azért a lehető legjobban megéljen? - nos akkor is zokni az illető agya. Amit persze én nagyon is megértek, mert hát ilyen érában.... mit is lehetne várni az emberi faj egyedeitől?

Ez a pillanat pedig számomra megtestesíti az egész másfél évünk abszurditását, egyben megjeleníti azt az erőfeszítést is, amit felvállaltak azok, akik véletlenül sem szeretnének a barlangban megrohadni, ám képesek is tenni annak érdekében, hogy kihozzák onnan a fidiótává letteket. Csak mert eltelt néhány ezer év... állítólag rohadt fejlett civilizációnk van..., csak éppen maga az emberiesség az, ami az emberállatból - egyetlen emberöltő alatt - szinte totálisan kiveszett. MIÉRT? (a pintérék pénzéért és az új fidesz szakma gyakorlói miatt) és hogy abszurdisztánná legyen ez a valaha csodálatosan működő kis köztársaság...

- és mit tesz erre abszurdisztán fidióta lakossága? Jobb(ik)nak látja ismét a barlang mélyére ülni, és bámulni a falra vetített baromságokat, ahelyett, hogy  kimenne a fényre, és összetenné a dolgokat: Akkor felismerné, hogy ami ma, a parlament falai között folyik, az köszönő viszonyban nincs a köztársasági eszmékkel, de sokkal inkább hajaz egy már elméjétől megfosztott, állati csordává silányult csökött fajra... ott bent... és vérengző fenevadak egymást marcangoló haláltusájára... itt kint.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr633497072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása