Tegnap 166, ma 172%
2010. december 21. írta: térfél

Tegnap 166, ma 172%

Csak úgy kúszik az egészségügyi határérték fölé a légszennyezettség - és nem hallom a szirénákat! Nem hallom a szmogriadót! Az apám Miskolcon, a fiam Budapesten szívja az egészségre ártalmas levegőt, én Egerben prüszköltem a bűzben - a rádió meg hallgatott egy percecskét... a képviselő pedig nemes egyszerűséggel annyit mondott: - "elmentek ti a picsába!"

Ez utóbbit értem meg leginkább - menjen el ez a kormány a picsába! Ennyi szép beszédű egy rakáson, akik érdemben még keresztül szalmát nem tettek... nem igen fordult elő a világ történelmében, de  a magyar történelemben - rendszeresen. Szar ügy ez nekünk, nekünk rajtuk kívülieknek, akik csak szívunk... mi szívunk, ők pedig szépen beszélnek.

Hát kérem! Nekem is elfogyott minden türelmem - én tiltakozni akarok! Akarom, hogy azonnal állítsák le a személygépkocsik felét az utakról! Akarok én friss levegőt szívni, nem pedig a kipufogók irdatlan bűzét! Akarok továbbá sztrájkjogot is - csorbítatlant, nem idiótáskodó tiltakozásokat, mint azt eddig is engedtek, hogy tűzzek ki egy szalagot az akármire... és akkor mi lett? Semmi. Ide kérem érthető óhajtásra van szükség, ha tetszik ultimátumokra, amit be lehet nyújtani az szépbeszédű fideszkormány részére, hogy: vagy - vagy!

Vagy felemelik a pedagógusok fizetését január elsejével, vagy senki nem megy be dolgozni az iskolákba!

Vagy korlátozzák a belváros forgalmát, vagy kiszúrjuk az összes ott parkoló autó kerekét!

Vagy lemond a kormány gőgös és nemtörődöm viselkedéséről, vagy befalAzzuk őket a parlamentbe!

Vagy nézhető műsorokat adnak a csatornák, vagy szalai annamarist kötözzük egy kivetítő elé - hogy nézze már VÉGIG mit csinál a fidesz... törvénykezés címszó alatt!

Vagy? ... vagy kikapcsoljuk őket :)

Mi lesz, ha betelik a pohár, ami máris csordultig van trágyalével, amit megitatni szándékoznak velünk? ... hát besokalunk! Nem tudni ki? pontosan mikor és hol? De hogy elszakad a cérna - az tuti fix! A szépbeszédű ám nagyon aljas kormánypárt minden húrt túl feszített máris - nálam a csúcs a hajnalig tartó ülés, amelyben nem engedi felszólalni - beleszólni, egyáltalán szóhoz jutni azokat, akik mondani akarnak valami fontosat, akik fel akarnák hívni a figyelmet, valami végzetes hülyeség törvénnyé fogalmazása előtt...

Kérem! Itt befogja a fideszkormány minden ép elmével rendelkező ember száját.

Kérem! Itt a fideszkormány olyan tempóban gyárt törvényeket, amit szemmel nem lehet követni, hát még szakértelemmel.

Kérem! Itt olyan kormányzás folyik, ami ellen egy ország lázadozik, ami miatt egy ország elvesztette maradék türelmét, és amire rá se bagózik az a kormányfő, akit ugyan senki nem hatalmazott fel arra, hogy népe ellenében cselekedjék.

Kérem! Itt olyan kormány működik, amelyik NEM NORMÁLIS.

Kérem! Én sosem hittem, hogy ilyesmi létezhetik a világon.... de hát saját szememmel látom... itt macska-egér-harc folyik - egyenes adásban és do NOT love...

Kérem! Ez borzasztó! ... és én el is borzadok ettől - sőt el is határolódok. Én ezekben a dolgokban NEM VAGYOK HAJLANDÓ RÉSZT VENNI!

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr852530927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása