Ott kell lenni!
2011. március 13. írta: térfél

Ott kell lenni!

Általában röhögnek rajtam, amikor azt mondom, hogy vagy magunk cselekszünk... vagy végünk lesz. Röhögnek, mert olyan nehézzé vált az önálló tevékenység, hogy inkább meg sem próbálják sokan - sodródnak ezzel az ocsmány, álcával borított ... nem is tudom mivel? hétköznapi úgysemteheteksemmit tehetetlen gőgjével?

"A szomorúság az én állandó kísérőm.

Bármit is teszek, úgy nyomja a lelkemet, akár egy ólom-súly.

Hol vannak az eszményeim, minden nagyszerű, szép és jó, melyre egykor oly igen törekedtem?

Merő gyötrő unalom rabja a szívem.

Úgy élek, mintha egy vákuumba lennék beletaszítva, előfordul, hogy még maga a fájdalom sem jut nekem osztályrészül."

A páciens naplója folytatódik... miközben küzd az értelmes életért. No és így vagyok vele én is - még nem páciens, mert egyrészt szarik ma a világ az egyes ember lelkivilágára, eszméire, terveire, vágyaira, hiszen szarik a tudására is... egyénként nem számol vele, csak mint gazdasági tényező, vagy éppen hogy nem, másrészt pedig én magam nem kívánok paciense lenni egyetlen doktornak sem - ha lehet :). És ebben egészen jó vagyok, merem állítani, sok mindent kibírtam ép ésszel eleddig is. (még a való világot is megnéztem tegnap mindenféle károsodás nélkül)

Amit viszont nem lehet már kibírni - további és végzetes károsodás nélkül - az kérem a kormányunk ténykedése, egyáltalában való ilyetén létezése: ez NEM NORMÁLIS!

Szóval, itt van ez az út (isten ments, hogy valamiféle Canossa járásra hajazzon!)... ez a SZABADSÁG ÚTJA...  ami kedden leend. És nekem tetszik... mint a NO Orbán Day is tetszett anno, csak azon kevesen mertek leendeni. Mert ma erről szól az élet: kussban maradni, félni csendben és félteni a rabláncokat erősen, ragaszkodni ahhoz, amit a média volt kegyes agyunkba sulykolni - tudat alatt persze, á! dehogy... semmi szándékosság... semmi nyíltság, semmi okszerűség... c s a k... 

Csakhogy közben... elveszett az ember, az ember érzékelése, az emberiesség lényege, a szabad akarat és minden, ami a képzeletet működtetni képes. Ezért aztán kell egy kis kényszer most már: oda kell menni, ott kell lenni ahhoz, hogy kicsit is az igazságot szolgálhassa az ember gyereke - szemben a meghunyászkodással és a hamis szolgálatával.

 
Azért kell újra összegyűlnünk, hogy megértessük a hatalommal: hiába minden alku az Európai Unióval, hiába minden megegyezés a piaci szereplőkkel, legitim médiaszabályozást nem lehet a nyilvánosság kirekesztésével megalkotni!
 
Követeljük, hogy kezdődjön el a médiatörvény nyilvános vitája, a szakmai-, valamint a szólásszabadságot és más emberi jogokat védő szervezetek és a közvélemény bevonásával!
 
Követeljük a demokratikus fékek és ellensúlyok rendszerének megerősítését, az alkotmányos kontroll tiszteletben tartását, a kormányzati önkényt korlátozni képes intézmények visszaállítását!
 
Pártoktól független civilek vagyunk, akik nem csak aggódnak a sajtószabadság, a demokrácia és a jogállamiság jövőjéért Magyarországon, hanem összefogva tenni is akarnak érte!
Várunk mindenkit, akinek a szabad sajtó és a szabadság eszméje, a demokrácia alapvető értékei fontosak, március 15-én, délután 4 órára, Budapesten a Szabad sajtó útjára (Erzsébet híd, pesti hídfő), Debrecenben a Kossuth térre, Gyulán a Petőfi térre, Berlinben és Bukarestben a Magyar Nagykövetség elé, Frankfurtban és New York-ban (mindkét helyen helyi idő szerint) délután három órára.

és a program itt

A bejegyzés trackback címe:

https://httphatterfel.blog.hu/api/trackback/id/tr102736005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása